Volba klientů Invia

Volba klientů Invia je hodnocením partnerské cestovní kanceláře za uplynulý rok. Jedná se o vyhodnocení spokojenosti klientů naší společnosti, a to zejména s jednotlivými službami pořádající CK - s organizací zájezdu, delegáty v místě pobytu, s ubytováním, stravováním, pláží, aktivitami atp.

Klady Volby klientů Invia

  • Hodnocení vytváříte vy, klienti: Hodnocení vypracovává společnost Invia na základě zpětné vazby klientů (dotazníky spokojenosti, statistiky o počtu reklamací a další dokumenty). Recenze, které nám poskytujete takto pomáhají dalším klientům ve výběru jejich zájezdu.
  • Výhody za nadstandardní služby: Cestovní kancelář, která poskytuje klientům dlouhodobě bezproblémový servis, získává programem Volba klientů Invia větší podporu a preference.
  • Snadný výběr: Díky tomuto hodnocení nemusíte procházet recenze všech zájezdů, které si vyberete. Stačí jednoduše vyfiltrovat akci Volba klientů a máte jistotu, že cestovní kancelář, se kterou pojedete, je ověřena zákazníky.

Jak se hodnocení sestavuje?

  • Na základě statistik o počtu reklamací, dotazníků spokojenosti a dalších dokumentů vypracovává Invia celkové hodnocení všech obchodních partnerů (cestovních kanceláří).
  • U dvou nejdůležitějších podmínek tohoto programu jsou stanoveny tyto hraniční limity:
    - počet reklamací v jednom kalendářním roce: < 1,5 %
    - spokojenost klientů v jednom kalendářním roce: > 8.3
  • Logo Volba klientů Invia mohou používat pouze ty cestovní kanceláře, které auditem prošly. Ty si mohou vystavit certifikát také ve svých prezentacích, na webových stránkách, v kancelářích atp.
  • Logo se propůjčuje cestovní kanceláři v lednu a to vždy na aktuální kalendářní rok. Tedy v lednu 2016 na rok 2016 atd.

Jak tyto cestovní kanceláře poznat?

Pro jasné rozpoznání zájezdů od cestovních kanceláří na webu Invia.cz, jsou všechny tyto zájezdy označeny popisem "Volba klientů" přímo ve výpisu zájezdů vedle stravy. Na obrázku níže jej můžete vidět v rámci výsledků hledání zájezdů.

Toto logo prokazuje zákazníkovi, že klienti dané cestovní kanceláře vykazují dlouhodobě spokojenost s poskytnutými službami.

Garance kvality a zodpovědnost CA Invia

Společnost Invia v žádném případě nemůže nést zodpovědnost či garantovat, že každý zájezd cestovní kanceláře označené tímto logem (viz výše) proběhne vždy zcela bez problémů, že vždy budou poskytnuty jen ty nejkvalitnější služby atp., protože není v silách společnosti Invia ovlivnit kvalitu poskytovaných služeb.

U nově uzavřených obchodních smluv (mezi společností Invia a cestovními kancelářemi) může být cestovní kanceláři propůjčeno logo nejdříve po 6 měsících prodeje zájezdů a prodeji alespoň 100 dospělých osob.

U stávajících obchodních partnerů Invia může být logo propůjčeno v případě prodeje alespoň 10 smluv o zájezdu.

Společnost Invia si vyhrazuje právo na odebrání certifikátu té cestovní kanceláři, u níž bude v průběhu kalendářního roku zaznamenáno zvýšené procento sledovaných parametrů.

Případné stížnosti na držitele (cestovní kanceláře) certifikátu Volba klient; Invia můžete zasílat na klientsky-servis@invia.cz.

Potřebujete poradit?

Volejte zdarma Po - Ne 7-22 hod. 800 999 800